Sayfama Hosgeldiniz!

Emreden Pratikler


Sayfama öncelikle hepiniz hoşgeldiniz arkadaşlar. Tanışma safhasına geçmeden önce Blog sayfamla ilgili bir kaç bilgi vermek istiyorum. Sayfam tamamen kişiseldir, herhangi bir kurum veya kuruluş ile alakası yoktur. Tamamen özgün içerikler, kendi kişisel düşüncelerimi barındıran yazılar yazmaya çalışıyorum.

Artık tanışabiliriz :) Benim adım Emre, 19 yaşında Üniversite öğrencisiyim. Genelde boş zamanlarımda haber izler veya video oyunları oynayarak zaman geçiririm. Böyle bir sayfa açmak uzun zamandan beri hayalim. Artık açma vakti dedim ve karşınızdayım.

Sormak veya merak ettikleriniz varsa yazmaktan çekinmeyin.

Beni Twitter hesabımdan takip edebilirsiniz;
https://twitter.com/ctemre24
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder