2015 Yılında En Çok Oynanan 10 Oyun

En çok oynanan oyunlar


Öncelikle yazıma tekrardan hoşgeldiniz değerli okurlar. Bu yazımda " Oyun Gündeminden" bahsedeceğim. 2015 Yılında en çok oynanan oyun listesi için araştırmalar yaptım ve ilk 10 sırayı sizinle paylaşmak istiyorum;

10
(HEARTHSTONE)

HearthStone

10. sırada HearthStone HEROES of WARCRAFT bulunuyor. HearthStone Blizzard Entertainment tarafından geliştirilen bir dijital strateji kart oyunudur.

9
(SMITE)

Smite

9. sırada SMITE bulunuyor. Oyun stili çok farklı olan SMITE diğer MOBA oyunlarına göre 3D bir özellik kazanıyor. Türkiye'de de son zamanlarda popülerliği oldukça hızlı artış gösteriyor.

8
(HEROES of THE STORM)

Heroes of the storm

8. sırada HEROES OF THE STORM bulunuyor. Heroes of the Storm Blizzard Entertainment tarafından geliştirilen bir MOBA oyunudur. Son zamanlarda popülerliği artmaktadır.

7
(GRAND THEFT AUTO V)

Gta 5, Grand Theft Auto 5

Aslında 7. Sırada Grand Theft Auto V' in olduğuna şaşırdım. 5. veya 4. sıralarda beklerdim kendisini. Oyun hakkında pek açıklama yapmama gerek yok arkadaşlar, GTA demem yeterli :)

6
(WORLD of TANKS)

World of Tanks

6. Sırayı World of Tanks alıyor. Kabaca 2. dünya savaşı zırhlılarını konu alan, takım bazlı online tank oyunudur. Bir türlü oynamak isteyip fırsatım olmayan bir oyun.

5
(THE WITCHER 3)

The Witcher 3

5. sırada yeni ama popülerliği artan The Witcher WILD HUNT bulunuyor. RPG seveler için inanılmaz bir oyun diyebilirim. İkinci oyunuyla kıyasla ortalama 30 kat büyük haritası mevcut.

4
(DOTA2)

dota 2

VALVE yapımı yine efsane bir MOBA oyunu. League of Legends ile sürekli bir rekabet halinde olan DOTA 2 nin dördüncü sırada olması beni şaşırttı.

3
(World of WarCraft)

world of warcraft

World of WarCraft Blizzard Entertainment tarafından geliştirilen bir RPG (Rol Yapma Oyunu) oyundur. İlk oyunu 1994 yılında çıkartılan World of WarCraft'ın tarihi baya eskilere dayalıdır.

2
(Counter-Strike:Global Offensive)

cs go, counter strike global offansive

Hiç şaşırmadım bence hak ettiği yerde. Fazla söze gerek yok bence, kısaca CS demem yeterli.

1
(League of Legends)

LOL, league of legends

Türkiye'nin de aynı zamanda en çok oynanan oyunu olarak bilebiliriz. Sizin tabirinizle LOL dünya sıralamasında 1. sırada yer alıyor.

Yanlışım olmasın sizlere STATISTA' nın istatistik görüntülerini paylaşmak istiyorum:

Statista

Bu yazımızda Dünya sıralamasında en çok oynanan oyunları paylaştım. Okuduğunuz için hepinize teker teker teşekkür ederim. Diğer yazımızda görüşmek üzere hoşçakalın. :)
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder